Hałas generowany przez komponenty samochodowe może mieć negatywny wpływ na to, jak konsumenci postrzegają jakość marki. Ponieważ współczesne pojazdy zawierają coraz bardziej wyrafinowane konstrukcje elektryczne, coraz większe zastosowanie znajdują specjalistyczne smary, zapewniając bezpieczną, cichą i płynną pracę poszczególnych elementów. Światowy lider w projektowaniu i produkcji układów kierowniczych zauważył, że ich nowa konstrukcja elektrycznego wspomagania kierownicy generuje niepożądany hałas. Dostawca poziomu 1 (tier1) zgłosił się do nas w celu znalezienia nowego środka smarnego do wału wejściowego EPS, po tym jak smar konkurencji nie był w stanie wystarczająco wytłumić hałasu. Dostawca potrzebował lepkiego smaru, który kontrolowałby ruch i eliminował hałas oraz wibracje, aby zapewnić kierowcy jak najlepsze wrażenia z jazdy.

Wyzwania

  • Czy środek smarny może wyeliminować hałas pochodzący z obszaru styku zębów górnego wału?
  • Czy środek smarny może zapewnić płynną pracę w wymaganym zakresie temperatur?

Zaproponowane rozwiązanie

  • Syntetyczny smar węglowodorowy o dużej lepkości zagęszczony krzemionką
  • Redukuje swobodny ruch i hałas pochodzący z luźno spasowanych elementów
  • Zmniejsza wibracje i drgania, zapewniając wrażenie wysokiej jakości
  • Kompatybilny z większością tworzyw sztucznych i elastomerów

Wybór produktu

NyoGel® 767A

767A

Rezultaty

Po przejściu testów w zmiennej i niskiej temperaturze oraz innych testów wewnętrznych dostawca motoryzacyjny stwierdził, że NyoGel® 767A skutecznie wyeliminował hałas w obszarze styku zębnika z zębami górnego wału. Zarówno dostawca, jak i  OEM byli tak zadowoleni z NyoGel® 767A, że zdecydowali się zastosować to rozwiązanie także w innych projektach wymagających zwiększonej kontroli ruchu i eliminacji hałasu oraz drgań w obszarze układu wspomagania kierownicy.

Niewielkie opakowania 767A do nabycia a naszym sklepie internetowym.

Powiązane: Może zainteresują Cię także nasze inne case studies.

Newgate Simms online shop